• lanet olsun böyle hayata deyip işe gitmemek

    3.
    yakın bir zamanda hayata geçireceğim karar.
    4 ... summer in love
  • kız olmak mı daha zor erkek olmak mı

    2.
    erken uyanmak.

    ağlıyorum yine...
    5 ... summer in love
  • ankara

    9768.
    özlenen şehir.

    bir daha ne zaman geleceğim sana gönlümün başkenti?..
    2 ... summer in love
  • sözlük erkeklerinin fotoğrafları

    6984.
    marka giycem diye reklam afişi gibi dolanıyo zavallı çocuk.
    11 -1 ... summer in love
  • 12 yıllık at için isim önerileri

    1.
    düldülle sarıkız arasında kararsızım ama garip kont da olabilir.
    3 -3 ... summer in love
  • beyaz ten

    419.
    başlık içeriği;

    -beyaz tenli olduğu için çok şikayetçi gibi görünüp ben beyaz tenliyim mesajını çakanlar.

    -esmer olduğu için beyaz tenlilere saydıranlar.

    -beyaz tenli olup da kendini övenler.

    -kapanış.
    5 -1 ... summer in love
  • azgınlığı bitiren tek şey

    2.
    sizinkini ancak ölüm.
    20 -4 ... summer in love
  • çamaşır makinesi

    97.
    bizimki 14 aylık, yeni yürümeye başladı canım benim...
    1 ... summer in love
  • ya harbi harbi sikerim böyle hayatı

    2.
    ben de ya. ben deeeeee.
    3 ... summer in love
  • dünyanın amına koyma isteği

    8.
    sabah sabah gelmiş istek.

    bıktım.
    3 ... summer in love
  • geçmeniz için kapıyı tutan insan

    36.
    benim bu.

    öküz gibi geçip teşekkür etmeye tenezzül etmiyorlar aq.
    1 ... summer in love
  • nevilevile

    91.
    12.nesil silik hayırlı olsun.
    2 ... summer in love
  • 10 senedir 28 yaşında olmak

    1.
    başa gelen ilginç hadise.
    2 ... summer in love
  • sanal seksi bırakıp entry girer misiniz

    6.
    bir talep.

    ciddi manada tiksindiricisiniz.
    4 -1 ... summer in love
  • kumral uzun boylu yeşil gözlü imla bilen erkek

    1.
    de ve da'nın doğru yazımını bilen, ki'yi yerli yersiz ayırmayan, ğ harfini y ile karıştırmayan erkektir.

    aferin ona.
    9 -2 ... summer in love
  • 190 cm yakışıklı kaslı yeşil gözlü zeki erkek

    2.
    var aynen böyle bi tip de bakalım artık hayrola...
    1 -1 ... summer in love
  • sözlük yazarlarının giydiği pantolon markaları

    9.
    seher yıldızı.

    dur lan o başka bi şeydi...
    3 ... summer in love
  • gece gece eşya çeken komşu

    11.
    ilginç bir eylemde bulunan komşudur.

    şimdi bizim üst katta var bi ortalık çocuğu, durup durup gece on iki birde eşya çekiyor. sabah beşte zırıl zırıl bağırıyor. ulan nasıl bi aile bu amk?

    sizin ağzınıza sçayım...
    1 ... summer in love
  • uludağ sözlük kızlarının kezban olması

    4.
    kezban çirkin ve aptal olmaları ama yine de size tenezzül etmemeleri.

    valla dram ahdhhshw.
    4 -2 ... summer in love
  • çağlar ertuğrul

    43.
    tipini sevdiğim boncuk gözlü bey.
    2 ... summer in love
  • yeni şeyler getiriyorum